آخرین تغییرات دیوار

فهرست مطالب

در سال‌های اخیر، استفاده از تلفن همراه هوشمند بین تمامی اقشار جامعه رواج گسترده‌ای پیدا کرده است. از کودکان ۳-۴ ساله گرفته تا افراد مسن، امروز مصرف کننده این محصولات هستند و ساعاتی از روز را مشغول استفاده از آن هستند.

 برنامه‌نویسان و طراحان نرم‌افزار نیز برای بهره‌برداری حداکثری از این موقعیت پیش آمده، روز به روز اپلیکیشن‌ها و خدمات ویژه‌تری ارائه می‌کنند. آن‌ها برای جذب مشتری و ارائه خدمات آسان‌تر و راحت‌تر برنامه‌هایی را طراحی می‌کنند. 

یکی از این برنامه‌ها که اخیراً بسیار معروف شده است و مورد توجه کارکنان قرار گرفته است، اپلیکیشن دیوار است. طبق آخرین به روزرسانی اپلیکیشن دیوار که در آبان ماه امسال رخ داده است، امکانات و خدمات زیر به لیست امکانات و خدمات دیوار اضافه شده اند. همچنین عملکرد موارد زیر بهبود پیدا کرده است.

۱_بازاریابی محلی
۲_پرداخت امن
۳_  بهینه سازی عملکرد و رفع مشکلات جزیی

1-بازاریابی محلی
این بخش یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات بسیار خوبی است که در آخرین به روزرسانی دیوار به آن اضافه شده است. این بخش به طور ویژه به کسب و کارها می‌پردازد. بخش بازاریابی محلی به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا کسب و کار خود و محصولات و خدماتی که تولید می‌کنند را در معرض دید کاربرانی که در نزدیکی آن‌ها قرار دارند، قرار دهند. از ویژگی‌های این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_امکان ساختن صفحه برای کسب و کار خود
۲_اضافه کردن اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، ساعت کاری و… به صفحه کسب و کار
۳_اضافه کردن عکس و فیلم از کسب و کار خود
۴_نمایش کسب و کار و خدمات و محصولات آن در نتیجه جست و جو

در ادامه توضیح مختصری درباره هر کدام از موارد بالا خواهیم داد.

امکان ساختن صفحه برای کسب و کار خود: 

از این پس صاحبان کسب و کارها می‌توانند برای حرفه و کار خود در دیوار صفحه‌ای بسازند و اطلاعات مربوط به کسب و کار خود مانند نام کسب و کار، آدرس محل کار، شماره تماس و… را در آن وارد کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند توضیحاتی در مورد نوع کسب و کار خود و حرف خود بدهند.

اضافه کردن اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، ساعت کاری و… به صفحه کسب و کار:

 صاحبان کسب وکار می‌توانند در صفحه خود، اطلاعاتی از قبیل ساعت دقیق کاری و ساعاتی که در آن‌ها ارائه خدمات انجام می‌شود، قرار دهند.

اضافه کردن عکس و فیلم از کسب و کار خود:

کارفرماها می‌توانند از محل کار خود و محصولات تولیدی خود، زحمت کارکنان و کارمندان و خدماتی که ارائه می‌دهند فیلم و عکس تهیه کنند و در صفحه خود در دیوار بارگذاری کنند. با استفاده از این قابلیت مردم می‌توانند بیشتر با کسب و کار آن‌ها آشنا شوند.

نمایش کسب و کار و خدمات و محصولات آن در نتیجه جست و جو: 

این اصلی‌ترین و ویژه‌ترین نتیجه این امکان جدید دیوار است. بعد از انجام تمام عملیات‌ها و ساخت صفحه کسب و کار خود، این صفحه در نتایج جست و جو نمایش داده می‌شود. این امر سبب می‌شود مردم اطراف شما بتوانند با کلیک روی این نتیجه و دیدن صفحه شما، با شما و کسب و کارتان آشنا شوند. 

این آشنایی به بالا رفتن میزان فروش شما و همچنین جذب نیروهایی که به کسب و کار شما علاقه دارند بسیار کمک می‌کند. از طرفی، این امکان می‌تواند به افرادی که هنوز دنبال حرفه و کاری هستند که به آن علاقه داشته باشند کمک می‌کند تا با حرفه‌های مختلف آشنا شوند و شغل آینده خود را انتخاب کنند.

2– پرداخت امن
امنیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که ما در مجموعه ربات لند به آدرس https://robatland.com به آن توجه می‌کنیم. وجود امنیت در پرداخت‌های بانکی از مواردی است که بسیاری از کارکنان دیوار را نگران می‌سازد. با توجه به انواع کلاهبرداری‌ها اطمینان به درگاه‌های بانکی کم شده است. اپلیکیشن دیوار برای رفع این مشکل، تصمیم به اضافه کردن یک امکان جدید کرده است.

 اپلیکیشن دیوار در آخرین بروز رسانی خود امکان پرداخت امن را فراهم کرده است. کارکنان برای بهره مندی از این امکان باید اطلاعات کارت بانکی مورد نظر خود را در اپلیکیشن دیوار وارد کنند.
تنها با انجام این کار و انتخاب گزینه “پرداخت امن” در هنگام پرداخت، می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. این پرداخت به طور کامل رمزنگاری می‌شود و اطلاعات بانکی کاربر در امنیت کامل حفظ و حراست خواهد شد.

3- بهینه سازی عملکرد و رفع مشکلات جزیی

همواره به روز بودن و رفع معایب و مشکلات از ویژگی‌های کسب و کارها و سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر است. در سایت https://robatland.com/ ما تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات مختلف و در اختیار قراردادن انواع ربات‌ها به شما در انجام کارها و همیشه بروز بودن کمک کنیم. هدف ما آسان‌تر و راحت‌تر شدن انواع فعالیت‌ها و انجام آن‌ها به روش فرح بخش و ساده است

اپلیکیشن دیوار در آخرین به روزرسانی خود، عملکرد قسمت‌های مختلف خود را بهینه‌تر و بهتر کرده است. این امر سبب می‌شود این اپلیکیشن آسان‌تر روی گوشی تلفن همراه شما کار کند و خدمات بهتری به شما بدهد.

 باز شدن سریع‌تر اپلیکیشن و کارکرد سریع‌تر از جمله فواید بهینه شدن اپلیکیشن است. همچنین ایرادات جزئی که گاهی در اپلیکیشن رخ می‌داد رفع شده‌اند و تلاش شده است از هرگونه مشکل و اختلالی جلوگیری شود. 

پس اگر صاحب کسب و کارید و قصد دارید به کسب و کار خود رونق دهید، یا می‌خواهید محصولات خود را بهتر و آسان‌تر در دیوار به فروش برسانید. یا جزو خریدارانید و امنیت و حفاظت از اطلاعات حساب بانکیتان اهمیت بالایی دارد و بسیار برای شما مهم است، یا اگر از اپلیکیشن دیوار به منظور آگاهی از قیمت کالاها و خدمات مختلف استفاده می‌کنید و کارایی و سرعت بالا برای شما اهمیت دارد و دوست دارید محیطی روان و مرتب را تجربه کنید، بهتر است هم اکنون اپلیکیشن دیوار خود را از طریق راه‌های مختلف به آخرین ورژن خود به روزرسانی کنید

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنم از دیگر مقالات سایت ربات لند به آدرس www.robatland.com  دیدن فرمایید تا اطلاعات کاملی در مورد اپلیکیشن دیوار و امکانات آن به دست آوردید. همچنین مجموعه ربات لند در انجام بسیاری از کارهای روزمره می‌تواند به شما کمک کند و انواع ربات‌های خودکار را برای شما ساده‌تر و دلپذیرتر گرداند.

دیگر مقالات مرتبط

ترفند طلایی نردبان آگهی در دیوار

اپلیکیشن دیوار یکی از اپلیکیشن‌های پر استفاده این روزهاست. بسیاری از مردم به منظور اطلاع از قیمت انواع خدمات و محصولات به این اپلیکیشن سر می‌زنند.  همچنین افراد ...
اطلاعات بیشتر →

چگونه ارسال روزانه 30 آگهی دیوار و تایید آن‌ها

آیا تا به حال به چگونه ارسال روزانه 30 آگهی دیوار و تایید آن‌ها فکر کرده‌اید؟ اپلیکیشن دیوار یک بستر آنلاین برای خرید، فروش و اجاره ملک است ...
اطلاعات بیشتر →

حذف شماره تلفن از دیوار

در دهه اخیر، با پیشرفت فناوری و اطلاعات و انتشار گسترده تلفن همراه‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی به یکی از ابزارهای اصلی برای برقراری ارتباطات و انجام فعالیت‌های روزانه تبدیل ...
اطلاعات بیشتر →

معایب نرم افزار مولتی سیم

قبل از اینکه به پردازش و معایب نرم افزار مولتی سیم بپردازیم، می­خواهیم راجع به پرکاربردترین سایت حال حاضر که اسم آن ربات لند بوده است، معرفی و ...
اطلاعات بیشتر →